Front office medewerker
De frontoffice medewerker is het eerste aanspreekpunt als het gaat om service en onderhoud. yellowQ zorgt dat er één kanaal overblijft voor het registreren van digitale werkbonnen. De frontoffice medewerker werkt met een slimme interface op een gestructureerde wijze aan de invoer van de digitale werkbon en beheert de digitale werkbon totdat deze gereed is om door de planner toegewezen te worden aan de servicemonteur.
Planner van werkbonnen
Door aan de juiste knoppen te draaien wordt de efficiëntie verhoogd.
Het overzichtelijke en gebruiksvriendelijke digitale planbord biedt alle functionaliteit die een planner nodig heeft. Met gebruik van ‘drag and drop‘ in één oogopslag inzicht in de capaciteit en de werklading en direct beschikbaar voor de servicemonteur. Voorkom onnodige telefoontjes en missende werkboninformatie en neem afscheid van de onoverzichtelijke papieren werkbon.Servicemonteur
De snelle digitale ontwikkeling biedt kansen voor de servicemonteur. Waar papier vroeger onmisbaar was, zijn er tegenwoordig apparaten beschikbaar die zowel online als offline ondersteuning bieden. Er zijn geen zoekgeraakte of onleesbare bonnen meer en foutgevoeligheid wordt hierdoor aanzienlijk gereduceerd. Eenvoudig meerdere foto’s toevoegen vóór, tijdens of na het uitgevoerde werk waarna de digitale werkbon automatisch wordt afgemeld wanneer de klant de handtekening heeft gezet.
Controleur
Grip hebben op de werkzaamheden die zijn uitgevoerd en worden gefactureerd richting de klant, dat is de taak van de controleur.
In het verleden moesten de papieren werkbonnen dikwijls worden ontcijferd of teruggezocht, en vrijwel altijd aan het eind van een lange werkdag. Met yellowQ zijn deze uitdagingen voorgoed verleden tijd. De tegenwoordige technologie biedt direct inzicht in de realtime status van de werkbonnen waardoor controle accuraat en efficiënt kan worden uitgevoerd.